TU Delft Dankdiner & Tech Start-up Event

06 juni 2024 15:30 t/m 21:00 - Locatie: YES!Delft, Molengraaffsingel 12, 2629 JD Delft - Door: Universiteitsfonds Delft | Zet in mijn agenda

Het jaarlijkse TU Delft for Life Dankdiner vindt dit jaar plaats op donderdag 6 juni 2024.

Het TU Delft for Life Dankdiner is voor onze Goede Vrienden, andere zeer gewaardeerde donateurs en alumni die zich als vrijwilliger hebben ingezet voor de studenten- en alumni community van TU Delft.

Voorafgaand aan het Dankdiner bent u van harte welkom bij het Tech Start-up Event, waar drie jonge ondernemende alumni u meenemen in hun ambitie om technologie in te zetten voor een betere wereld.

15:30 - 16:00 uur

Ontvangst

16:00 - 17:30 uur

Tech Start-up Event

17:30 - 18:45 uur

Feestelijke receptie

18:45 - 21:00 uur

TU Delft for Life Dankdiner

Walking dinner met bijdragen van:

• Bestuursleden van Universiteitsfonds Delft
  • Namens de leiding van TU Delft: Paulien Herder, decaan Faculteit Technische Natuurwetenschappen, en Lucas van Vliet, decaan Faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica. Onder meer over de multicampus-strategie en de samenwerking van wetenschap en bedrijfsleven.
  • Een tiental startups

Aanmelden

Het TU Delft Dankdiner & Tech Start-up Event is een besloten event voor Goede Vrienden, andere zeer gewaardeerde donateurs en alumni die zich als vrijwilliger hebben ingezet voor de studenten- en alumni community van TU Delft van het Universiteitsfonds Delft.

Heeft u interesse om het dankdiner bij te wonen? Neem dan contact op met Ingrid Janssen of Lisette Forbes Wels via onderstaande contactgegevens.

Deelnemerslijst

Het TU Delft for Life Dankdiner is de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten.

Wil je weten wie zich al heeft aangemeld?

Binnenkort volgt hier de deelnemerslijst

YES!Delft
Molengraaffsingel 12
2629 JD Delft

Bereikbaarheid

OPENBAAR VERVOER

Vanaf station Delft:
Bus 40, 69, 174 naar bushalte TU Kluyverpark. Ga de Watermanweg op en loop 6 minuten rechtdoor.

Vanaf Rotterdam Centraal Station:
Bus 40 naar bushalte TU Kluyverpark. Ga de Watermanweg op en loop 6 minuten rechtdoor.

PARKEREN
U kunt gratis parkeren op de Uytenbogaartsingel naast de Fortunahal (Schoemakerstraat 340). Vanaf hier is het ongeveer 5 minuten lopen naar YES!Delft. Daarnaast kunt u betaald parkeren achter het YES!Delft gebouw bij het 3M gebouw.

Terugblik TU Delft for Life Dankdiner 2023

Lisette Forbes Wels