Kom jij PWE versterken? PhD positie Participatieve Waarde Evaluatie - Erasmus School of Health Policy & Management

Nieuws - 17 juli 2020 - Webredactie

Ben jij geïnteresseerd om een nieuwe, economische evaluatiemethode (PWE) te onderzoeken? En ben je benieuwd naar wat de toegevoegde waarde van deze methode kan zijn voor de gezondheidssector? Dan is onderstaande PhD positie misschien iets voor jou!

De Erasmus School of Health Policy & Management (ESHPM) biedt een volledig bekostigde, vierjarige PhD positie aan binnen de onderzoeksgroep Health Economics, in samenwerking met de Faculteit Techniek, Bestuur en Management (TBM) van de TU Delft en het Erasmus Medisch Centrum. De promovendus gaat onderzoek doen naar het gebruik van Participatieve Waarde Evaluatie voor de beoordeling van beleid in de gezondheidssector. De promovendus zal worden begeleid door Job van Exel (ESHPM) en Niek Mouter (TBM).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met prof.dr. Job van Exel (vanexel@eshpm.eur.nl) of dr. Niek Mouter (N.Mouter@tudelft.nl).