Academic Culture and Social Safety: Removing Systemic Barriers for a Sustainable Change

05 oktober 2023 12:30 t/m 13:30 - Locatie: Lecture room A, Faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek | Zet in mijn agenda

Dit evenement is bedoeld om te bespreken hoe we de sociale veiligheid kunnen verbeteren en een inclusieve academische cultuur kunnen versterken. We zullen nadenken over de wisselwerking tussen menselijk gedrag en academische waarden en bespreken of er systematische belemmeringen zijn op de weg naar een inclusieve en veilige organisatie. Het evenement bestaat uit een paneldiscussie. Het evenement zal aanbevelingen opleveren om de sociale veiligheid en inclusiviteit op de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek en de TU Delft te verbeteren.

Academisch en ondersteunend personeel, en (PhD) studenten.

Soort Evenement
(Panel)Discussie

Eten en/of Drinken
Er wordt gezorgd voor een lunch.

Aanmeldlink
Geen aanmelding nodig.

Toegankelijkheid
De locatie is toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Taal