Reclaiming Our Narrative: Safeguarding the Queer Community from Far-Right Hijacking

Met Ajay Jagadeesh en Julien van Campen

05 oktober 2023 18:00 t/m 19:00 - Locatie: Collegezaal A, Faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek | Zet in mijn agenda

Dit belangrijke evenement onderzoekt de dringende noodzaak om het LGBTQIA+ verhaal te beschermen tegen vervorming door extreemrechtse groepen. Ons panel zal ingaan op de tactieken die deze groepen gebruiken en hun impact op gemarginaliseerde gemeenschappen. Ontdek strategieën om authentieke stemmen terug te winnen en te versterken, allianties te smeden en misinformatie effectief te bestrijden. Doe de kennis en hulpmiddelen op die nodig zijn om extreemrechtse invloeden tegen te gaan en een toekomst van inclusie en rechtvaardigheid te creëren.

Doelgroep
Academisch en ondersteunend personeel, en (PhD) studenten.

Soort Evenement
(Panel)Discussie – Dialoog

Eten en/of Drinken
Er zal gezorgd worden voor drinken.

Aanmeldlink
Aanmelden is niet nodig