Het is Lente, Laten we groeien!

20 maart 2024 19:18 t/m 03 april 2024 19:18 - Door: Prometheus | Zet in mijn agenda

Groei je mee?
Het is nu tijd voor onze voorjaars groeiactie, onlangs hebben we gebrainstormde met een aantal leden die in 2023 Prometheus foto’s van de zonnebloemen en pompoenen stuurde.

We blijven bij de zonnebloemen, in 2024 kijken we uit naar een foto van de kleinste zonnebloem met bloem!
Ook gaan we groente groeien. Wij zorgen voor de verschillende zaadjes, denk aan worteltjes, courgette en eetbare bloemen. Je zaadjes plant je eerst, in de meegeleverde potten, binnen op de vensterbank. Wanneer de dagen langer en warmer zijn kun je ze verpoten in grotere potten of de tuin. Later in het jaar zoeken wij een foto van het mooiste tuintje. Leuk om met kinderen te doen en heerlijk om met de resultaten te snacken. Meld je aan.

*Deelname is gratis voor leden, zolang de voorraad strekt.
*Je dient jouw zaadjes van de Prometheus office op te halen.
*Je stuurt Prometheus een foto van jouw plantjes.