17 april 2019

Faculty Day

Woensdag 3 april was de Faculty Day gericht op onderwijs. Leden van het Onderwijs Management Team (OMT) hebben hierbij enkele presentaties gegeven.

13 april 2019

TU Delft docent Calvin Rans de beste docent van Nederland

Calvin Rans, universitair docent bij de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechnologie (LR) en TU Delft Best Lecturer 2018, is verkozen tot de beste docent van Nederland.

10 april 2019

PhD Resultaten Event

Op 8 maart 2019 presenteerden alle phd kandidaten van de TU Delft, faculteit Lucht- en Ruimtevaart hun laatste onderzoeksresultaten.

10 april 2019

Mini-Symposium: 50 jaar maanlanding

Wandelen op de maan een voortdurende uitdaging

02 april 2019

Beste Docent in 2019

Dr. Calvin Rans, docent aan de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek en Beste docent TU Delft in 2018, heeft de finaleronde bereikt in de nationale wedstrijd "Beste Docent in 2019".

02 april 2019

Studenten TU Delft winnaar in tweede ronde van de GoFly competitie

Silverwing, een studententeam van de TU Delft, is een van de vijf winnaars van de tweede ronde van de GoFly competitie, gesponsord door Boeing.

19 maart 2019

Nationale Wetenschapsagenda - Ideeëngenerator (NWA-IDG)

19 maart 2019

Clean Sky Award

04 maart 2019

Professoren in de Theaterarena: vliegschaamte

Voor dertig Euro met het vliegtuig naar de zon? Schaam je (je niet)!?

27 februari 2019

VSV 'Revolutionary Aerospace Women" event

Op dinsdag 19 maart vindt het Revolutionaire Aerospace Women Event plaats op de faculteit.