Mini-symposium: Het circulaire bouwproces in de praktijk - 3 oktober

Nieuws - 28 september 2019

Op 3 oktober organiseren de leerstoel Publiek Opdrachtgeverschap en het Opdrachtgeversforum in de bouw het mini-symposium 'Het circulaire bouwproces in de praktijk'. Onderzoekers, studenten en opdrachtgevers gaan in gesprek over het circulaire bouwproces. Ook komen voorbeelden uit de praktijk aan bod.

De voertaal is Nederlands.

3 oktober 2019, 14:30 - 17:00
Faculteit Bouwkunde, Berlagezaal

14:00

Inloop

14:30

Opening Marleen Hermans (hoogleraar Publiek Opdrachtgeverschap in de bouw)

14:35

Presentatie Jelle Burger: Maar hoe dan? Een evaluatie van circulaire projecten bij publieke opdrachtgevers.

15:00

Infra as a service: Gesprek tussen Denise Huizing en de gemeente Rotterdam (onder voorbehoud).

15:30

Het circulaire proces: Nesaneth van Slobbe (masterstudent) presenteert de stand van haar onderzoek 'How can a managementtool facilitate collaboration between stakeholders concerned with the transition to circular urban area development'.

15:45

Anne van Stijn (PhD kandidaat) vertelt over haar onderzoek naar businessmodellen en de ontwikkeling van circulaire renovatieprocessen.

16:15

Afsluiting door Pim de Wit (Havenbedrijf Rotterdam)

16:30

Borrel