Drie BK alumni winnen de NRP Masterprijs 2020

Nieuws - 24 november 2020 - Communication BK

Dit jaar hebben drie BK-alumni, Aditya Parulekar (Bouwtechnologie) Iris Moons (MBE) en Ananta Vania Iswardhani (Erfgoed & Architectuur) de eerste, tweede en derde prijs in de wacht gesleept van de NRP Masterprijs 2020.

Aditya zijn thesis ging over 'Robotic Restauration, developing a digital fabrication methodology for the restauration of stucco ornaments by means of in-situ additive manufacturing' en werd hiermee verkozen tot winnaar. Met het proefschrift 'Beheren van religieus erfgoed, ontwerpen van een huisvestingsstrategie voor Nederlandse kerken' won Iris de tweede prijs. En met 'Cultivating Heritage, recuperating Dutch Colonial Architecture's relation to community practice through heritage and socio-cultural approaches in Kota Lama Semarang in Indonesia' werd Ananta derde.

Meer informatie

Meer over de prijs, het juryrapport en de drie winnaars is te vinden bij NRP Masterprijs 2020.