Dick van Gameren herbenoemd als decaan van de faculteit Bouwkunde

Nieuws - 28 maart 2023 - Communication BK

Het College van Bestuur heeft Prof. ir. Dick van Gameren herbenoemd als decaan van de faculteit Bouwkunde. Hij trad in april 2019 aan als decaan en begint op 1 april aanstaande aan een tweede termijn van vier jaar.

Dick is verheugd dat hij zijn werk als decaan voort kan zetten. “Ondanks alle complicaties van de pandemie zijn er in de afgelopen jaren mooie nieuwe initiatieven, vernieuwingsplannen en ambitieuze onderwijs- en onderzoeksprojecten gestart. Ik kijk er naar uit om met de gehele faculteit onze plannen en ambities in de komende tijd verder te brengen. De collegialiteit en voortdurende inzet van de gehele Bouwkunde gemeenschap, studenten en medewerkers, maken mijn werk als decaan tot een dagelijkse bron van inspiratie en plezier.”