Filmfestival: The good, the bad and the inbetween

13 september 2023 17:00 t/m 22:00 - Locatie: Oostserre, zaal R & Bouwpub - Door: Communicatie BK | Zet in mijn agenda

Op 13 september vindt het filmfestival 'The Good, the Bad and the Inbetween' plaats.

BKINO (een initiatief van bnieuws) en het Community Office organiseren op 13 september van 17.00 - 22.00 uur in Bouwkunde een filmfestival over het goede, het slechte en het tussenin van het begrip 'diversiteit'.

Het festival is slechts één avond toegankelijk voor studenten en medewerkers van onze faculteit en van andere faculteiten op de TU Delft campus. Er is een hoofdprogramma met grote films op grote schermen en een randprogramma. We nodigen studenten en medewerkers uit om korte films die ze leuk vinden, of beter nog, zelf hebben gemaakt, te vertonen op kleinere schermen bij de Espressobar.

Er zullen drankjes en hapjes zijn, zachte kussens om tegenaan te kruipen, en een discussie over diversiteit met een prachtig discussiepanel bestaande uit Cecile Calis, Robert Gorney en Klodiana Millona (online), gemodereerd door Irvi Çela - een perfecte informele, ontspannen setting om te verkennen en je onder te dompelen.

Kijk voor meer informatie op de BNieuws website of stuur een email.