Videotentoonstelling: Circularity in Architecture and the Built Sciences

11 maart 2024 09:00 t/m 15 maart 2024 17:00 - Locatie: Zuidserre (medaillon) - Door: Communicatie BK | Zet in mijn agenda

Tijdens de Week van de Circulaire Economie is de videotentoonstelling ‘Circularity in Architecture and the Built Sciences: Interviewing Practitioners’ te zien in de Zuidserre van de Faculteit Bouwkunde.

Er wordt een reeks korte video's getoond waarin verschillende architecten en stedenbouwkundigen hun inzichten uit de praktijk delen en de uitdagingen en kansen van de transitie naar een circulaire praktijk bespreken.

De videoreeks is ontwikkeld voor het Circularity for Educators platform, een online omgeving van de Faculteit Bouwkunde voor het delen van onderwijsmateriaal over circulariteit. Dit specifieke blok (blok III) richt zich op disciplinaire kennis en hoe circulariteit momenteel is geïntegreerd in de architectuur- en stedenbouwkundige ontwerppraktijk.

Bezoek de videotentoonstelling in de Zuidserre tussen 11 en 15 maart.