12 juni 2019

06 juni 2019

MAVLab Expositie

02 juni 2019

KLM en TU Delft slaan handen ineen om luchtvaart verder te verduurzamen

President-directeur van KLM, Pieter Elbers en Prof. dr. Henri Werij, Decaan Faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, TU Delft tekenden vandaag op het jaarcongres van de IATA in Seoul een nieuw samenwerkingsproject tussen KLM en de TU Delft gericht op het verduurzamen van de luchtvaart.

27 mei 2019

Delftse wetenschappers maken kleinste autonome race-drone ter wereld

Wetenschappers van de TU Delft hebben de kleinste autonome race-drone ter wereld gemaakt.

20 mei 2019

Thermodynamica-onderwijs in tijden van verandering

Kom naar het symposium dat op 5 juli in het Science Centre zal worden gehouden.

14 mei 2019

Effectief Nederlands klimaatbeleid heeft structurele financiering klimaatmonitoring nodig

Opiniestuk: Nederland dreigt de boot te missen bij Europese meetprogramma’s voor het klimaat, zoals de ontwikkeling van de nieuwe satellietmissies of internationale meetnetwerken.

29 april 2019

Delfts studententeam gaat op vloeibaar waterstof vliegen

AeroDelft is bezig met het ontwikkelen van het allereerste bemande vliegtuig ter wereld dat aangedreven wordt door vloeibaar waterstof.

17 april 2019

S-Meeting

Op donderdag 11 april organiseerde het TU Delft Wind Energy Institute, onder leiding van LR Prof. Simon Watson, de eerste editie van de S-meeting.

17 april 2019

Faculty Day

Woensdag 3 april was de Faculty Day gericht op onderwijs. Leden van het Onderwijs Management Team (OMT) hebben hierbij enkele presentaties gegeven.

13 april 2019

TU Delft docent Calvin Rans de beste docent van Nederland

Calvin Rans, universitair docent bij de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechnologie (LR) en TU Delft Best Lecturer 2018, is verkozen tot de beste docent van Nederland.