Online Proefstuderen vs Pre-University Programme

Let op, het Pre-University Programme is géén proefstuderen!
Wat is het verschil?

Online Proefstuderen
Wil je, om je goed voor te bereiden op je studiekeuze, inhoudelijk aan de slag met stof van de bachelor opleiding waar jij misschien wilt gaan studeren? Schrijf je dan in voor online proefstuderen. Dit zijn online modules (reken op zo'n 6 studielasturen), gericht op één specifieke opleiding. Het afronden van de proefstudeermodule helpt je bij het maken van een beter onderbouwde studiekeuze.

TU Delft Pre-University Programme
Het TU Delft Pre-University Programme is een langlopend programma (oktober tot en met maart, in totaal ca. 80 studieslasturen) voor leerlingen in 5 vwo (N-profiel), met een brede maatschappelijke interesse en die wel zin hebben om naast hun reguliere schoolwerk aan de slag te gaan met boeiende onderwerpen. Met deelname aan dit Pre-University Programme laat je zien dat jij de juiste mate van inzet, passie en doorzettingsvermogen hebt om straks de weg naar ingenieurschap in te slaan! Aan de hand van mooie onderwerpen van de TU Delft geeft het programma je een kijkje in hoe het is om als een ingenieur te denken en wat er voor nodig is om straks succesvol een technische studie te gaan doen. In het programma worden geen specifieke opleidingen aangestipt. Wil je meer weten over een bepaalde studie, ga dan proefstuderen.