DEWIS award voor Anna Lukina

Nieuws - 16 november 2022 - Communication

Anna Lukina, universitair docent aan de faculteit EEMCS, heeft de jaarlijkse DEWIS Award ontvangen – persoonlijk uitgereikt door Rob Mudde (vice-rector magnificus) tijdens het DEWIS Symposium op 14 november.
De prijs erkent een medewerker van de universiteit die een buitengewone bijdrage heeft geleverd aan het realiseren van een inclusieve werkomgeving, en het vergroten van gendergelijkheid en genderdiversiteit aan de TU Delft voor vrouwelijke wetenschappers.

Anna Lukina heeft het mentorprogramma F+cube (Future Female+ Faculty) opgezet en georganiseerd, dat tot doel heeft junior vrouwelijke informatici van over de hele wereld in contact te brengen met senior professoren van de TU Delft. De F+cube-week in november 2022 brengt alle deelnemers op de campus, waar ze onderzoeksdiscussies, netwerken, interactie met TU Delft-rolmodellen en inspirerende docenten en professionele training aangeboden krijgen.