TU Delft studenten en onderzoekers tonen hoe zij de toekomst zien tijdens Dutch Design Week

Tijdens Dutch Design Week kan je in de kelder van Area 51 in Eindhoven 8 interactieve installaties ontdekken. De installaties werden ontworpen door Delftse studenten en onderzoekers. Caspar Chorus, decaan van de faculteit Industrieel Ontwerpen: “TU Delft heeft voor het eerst een eigen tentoonstelling op Dutch Design Week. Je vindt er enkele van de coolste projecten die onze designers dit jaar hebben ontworpen.”

Designers van TU Delft Industrieel Ontwerpen nodigen je uit om hun futuristische droomwereld te komen verkennen tijdens de DREAM.DISCOVER.DESIGN-tentoonstelling op Dutch Design Week 2023. Acht interactieve installaties, ontworpen door studenten en onderzoekers, doen je nadenken over hoe we een betere wereld kunnen ontwerpen. Een wereld waar producten echt duurzaam zijn, mensen evenwaardig en gelukkig zijn, en waar technologie ons niet verdeelt, maar net verbindt.

Ontdek de acht installaties

Zijn de maatschappij & systemen op jou afgestemd?

Unconscious Bias

Hoe werk jij aan jouw mentale gezondheid?

Mind Muscle Club

Hoe objectief is het nieuws nu eigenlijk?

The Personal Press

Hoe ontwerpen we apparaten die levenslang meegaan?

Speculative Toasty Maker

Hoe kun je samen met Bruno de Bank de stad verbeteren?

Bruno the Bench

Worden wij vrienden met robots?

Personal Companion POS

Wat kunnen we leren van boomwortels onder de grond?

M.I.K.E.

Luister jij echt naar anderen?

Conversation Game