Excellence Fund Annual Founder Event 2024

Het Annual Founder Event van het TU Delft Excellence Fund vindt plaats op donderdag 16 mei 2024. Dit jaar staat het event in het teken van onderwijs. Het wordt een avond vol bruisende energie, waar we niet alleen de successen van het Excellence Fund vieren, maar ook in het huidige en toekomstige onderwijslandschap van TU Delft duiken.

We keren terug naar de collegebanken in het prijswinnende onderwijsgebouw ECHO, dat onlangs bekroond werd met de World Prix Versailles 2023. Dit gebouw is niet alleen een bron van energie, maar ook een symbool van innovatie. Hier volgen we interessante minicolleges over de nieuwste disciplines in het curriculum en blikken we nostalgisch terug op jouw eigen tijd aan TU Delft.

Rector Magnificus en Voorzitter Tim van der Hagen zal ons bijpraten over de laatste ontwikkelingen aan onze universiteit en een doorkijk geven naar de toekomst. Prof.Dr. Rob Mudde (Vice-Rector Magnificus/Vice-President Education), Dr. Annoeskja Cabo (Academisch directeur Teaching Academy en directeur onderwijs aan de faculteit EWI) en Willem van Valkenburg (directeur TU Delft Extension School) delen in een paneldiscussie hun toekomstvisie op Delfts onderwijs. We verwelkomen recent toegetreden Founders en natuurlijk is er voldoende tijd om met elkaar bij te praten.

Aanmelden

Het Annual Founder Event is een besloten event voor founders van het Excellence Fund. Founders hebben een persoonlijke uitnodiging ontvangen.

Ben je nog geen Founder, maar heb je wel interesse om het event bij te wonen? Vul dan via onderstaande knop het aanmeldformulier in.

Klik hier om je aan te melden

Inloop

De colleges starten stipt om 16:15 uur, dus kom op tijd!

Terug in de collegebanken (optioneel)

Ontvangst

Excellent Onderwijs aan TU Delft

- Rector Magnificus Tim van der Hagen over TU Delft: nu en in de toekomst
- Collegetour met Prof.Dr. Rob Mudde (Vice-Rector Magnificus/Vice-President Education), Dr. Annoeskja Cabo (Academisch directeur Teaching Academy en directeur onderwijs aan de faculteit EWI) en Willem van Valkenburg (directeur TU Delft Extension School)

Walking dinner

Founder community

- Jasper Peterich en Menno Antal over de impact van de Excellence Fund community
- Founder Flame Award Ceremony

Voortzetting walking dinner

Update van het Excellence Fund

Met onder andere Prof.dr. Sebastian Geiger en Prof.dr. Gijsje Koenderink

Dessert / Koffie en thee

Einde programma

Spijker je kennis bij en selecteer jouw keuzevak bij een vooraanstaande Delftse wetenschapper of onderwijsvernieuwer. Verbreed je jouw horizon met de nieuwste vakken? Verdiep je je in de nieuwste onderwijsinnovaties? Laat je je inspireren door vooruitstrevende lesmethoden die de toekomst van het onderwijs vormgeven? Vergelijk je jouw eigen studentenjaren met hedendaagse onderwijsontwikkelingen? Of ben je benieuwd wat TU Delft biedt aan excellent online onderwijs en kennis? Meld je aan voor het Excellence Fund Annual Founder Event 2024 en geef direct jouw keuzevakken door.

De minicolleges duren ieder 25 minuten in twee lesblokken:

Lesblok 1 | 16:15 - 16:40 uur

Lesblok 2 | 16:45 - 17:10 uur

Aanmelden

Bring a friend

Om de Excellence Fund Founder gemeenschap verder te laten groeien, nodigen we onze Founders uit om een relatie voor wie deelname aan het Excellence Fund interessant kan zijn mee te nemen naar het Annual Founder Event.

Neem je een introducé mee?

Deelnemerslijst

Het Annual Founder Event is voor onze Excellence Fund Founders de gelegenheid om elkaar te ontmoeten en bij te praten.

Wil je weten wie zich al heeft aangemeld voor het Annual Founder Event?

Over ECHO

Het Annual Founder Event vindt plaats in ECHO: het nieuwste onderwijsgebouw aan TU Delft. Dit hypermoderne onderwijsgebouw is ontworpen om te voldoen aan de groeiende behoeften van onze dynamische studentenpopulatie. Met zeven flexibel indeelbare onderwijszalen, ruim 300 studieplekken en een bruisende horecagelegenheid, biedt ECHO een stimulerende omgeving waar studenten zich kunnen ontwikkelen tot innovatieve en maatschappelijk betrokken ingenieurs. Daarbij draagt ECHO bij aan de duurzaamheidsmissie van de TU Delft met zijn energiezuinige ontwerp en CO2-neutrale ambities. Van zonnepanelen tot warmte-koudeopslag, dit gebouw is een toonbeeld van milieuvriendelijke innovatie.

Terugblik Annual Founder Event 2023

Aftermovie

Geniet van de hoogtepunten van deze speciale avond in de Annual Founder Event 2023 aftermovie.

We hebben foto's verzameld van bijzondere momenten van de avond.

Meer informatie? Neem contact op met:

Leonie Kalkman