Tech for Energy | Hartelijk dank!

Nieuws - 14 december 2022

Tech for Energy | samen versnellen we de energietransitie. Hiermee vroegen de universiteit en het Universiteitsfonds aandacht voor onderzoek in Delft en de ambitie van TU Delft om in Nederland een voortrekkersrol op het gebied van de energietransitie te nemen. Delftse alumni werden uitgenodigd om kennis te maken met de wetenschappers achter dit onderzoek en een bijdrage te leveren aan hun belangrijke werk. En daar werd gehoor aan gegeven.

Tijdens het Taste of Excellence diner, speciaal voor warme relaties van TU Delft en het Universiteitsfonds, werd de opbrengst van de campagne onthuld. Prof. dr. John Schmitz mocht een cheque met van  €227.868,- in ontvangst nemen. Het geld zal een bijdrage leveren aan drie projecten: het 24/7 Energie Lab op the Green Village, het Floating Renewables Lab en de Control Room of the Future.

Meer dan een geldbedrag

De Tech for Energy campagne is succesvol afgesloten. Naast de donatieopbrengst en zichtbaarheid voor Delfts onderzoek op het gebied van de energietransitie, heeft de campagne ook gezorgd voor mooie verbindingen tussen alumni en wetenschappers. Én heeft deze campagne gezorgd voor nieuwe contacten met een aantal relevante bedrijven en institutionele fondsen.

Lees hieronder meer over de geslecteerde Tech for Energy onderzoeken

Doe mee

Voor de uitdagingen van nu en morgen is de innovatiekracht van TU Delft en onze alumni en relaties hard nodig. Samen met ruim 110.000 ingenieurs over de hele wereld kunnen wij een verschil maken. Met uw steun kunnen we meer wetenschappers en studenten de kans geven om hun ambitie te verwezenlijken. Zo maken we samen baanbrekend en impactvol onderzoek, innovatief onderwijs, waardevolle talentontwikkeling en succesvol ondernemerschap mogelijk. Doet u mee?

Doneer