Over ons

TU Delft zit boordevol talent. Talent dat gedreven wordt door een passie voor technologie en de ambitie om het verschil te maken in de wereld. Sinds 1925 ondersteunt het Universiteitsfonds Delft TU Delft door bij te dragen aan onderzoek, onderwijs, talentontwikkeling en ondernemerschap. Met giften van alumni, studenten, stichtingen en bedrijven zetten we alles in het werk om talentvolle studenten en wetenschappers te helpen hun ambities waar te maken en maatschappelijke impact te realiseren.

TU Delft for Life

Tevens is het Universiteitsfonds verantwoordelijk voor het TU Delft for Life programma: het programma voor de binding van alumni met de universiteit en met elkaar.

Wereldwijde ontmoetingsplaats

Tudelftforlife.nl is de wereldwijde ontmoetingsplaats voor alle Delftse alumni. Breid je netwerk uit, kom in contact met oud studiegenoten en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en evenementen. Via je eigen profielpagina, houd je contactgegevens actueel en leg rechtstreeks contact met mede-alumni. Ook kun je via de geïntegreerd wereldkaart vinden waar alumni zich bevinden. Alles op één plek bij elkaar, dat is wel zo overzichtelijk.

Aanmelden TU Delft for Life lees hoe het werkt

Culturele aanvragen

Voor culturele aanvragen ten behoeve van de TU Delft bestaat Stichting Prometheus.