News & events

Feedback and forward tijdens het vierde community dinner

Samenwerken aan en in een ontspannen werkklimaat, waar leren, innoveren en excelleren centraal staan. Een prachtig doel, maar hoe bereiken we dat voor iedereen? Op 2 april werd het vierde community diner georganiseerd. Studenten en medewerkers kwamen bij elkaar om samen te eten, elkaar te ontmoeten en in gesprek te gaan over cultuurvorming, macht en cultuurverandering.

20 februari 2024

Derde community diner: wat weet en vindt Bouwkunde van AI?

Op dinsdag 13 februari stond het derde community diner in het teken van artificial intelligence. Een rits sprekers, zowel onderzoekers van BK als externen, vertelden de ongeveer 60 aanwezigen over hun ervaringen met AI.

14 december 2023

About perceiving

In de eerste week van december werden tijdens de lunchpauze potloden en A4-tjes op de tafels in het Ketelhuis gelegd. Aan studenten en docenten werd gevraagd om de persoon die tegenover hen zat te tekenen. Om zo onverwacht contact te maken met iemand die je nog niet kent.

30 november 2023

Paarse vrijdag

Vrijdag 8 december is het paarse vrijdag, waarbij aandacht wordt gevraagd voor de LHBTI+ gemeenschap. Als decaan van onze faculteit en voorzitter van de TU Delft regiegroep studieklimaat ben ik verheugd dat campusbreed de paarse vrijdag wordt gehouden om onze onderlinge verbondenheid te uiten.

15 november 2023

Tweede community diner leverde mooie gesprekken op

Op dinsdag 31 oktober vond in de Berlagezalen het tweede community diner van dit academische jaar plaats, waar studenten en medewerkers met elkaar in gesprek gingen over de stand van diversiteit en inclusie in onderwijs en onderzoek.