Servicepunt

Het Selfservice portal en de servicepunten leveren de eerstelijnsservice op het gebied van CRE (Campus and Real Estate), ICT & FM (Informatie en Communicatie Technologie & Facilitair Management), O&S (Onderwijs & Studentzaken) en HR (Human Resources).

Medewerkers, studenten en bezoekers kunnen voor een breed scala aan diensten bij een Servicepunt terecht. Alle informatie over producten en diensten is terug te vinden op het Selfservice Portal. Daar kun je diensten en producten aanvragen of digitaal een vraag indienen bij de Servicedesk. Daarnaast hebben alle faculteiten en de TU Library een eigen Servicepunt. Zo is er altijd een Servicepunt bij je in de buurt.

Heb je vragen of ben je op zoek naar informatie? Ga naar het Selfservice Portal of het Servicepunt in jouw gebouw.

Storing melden?

Tijdens kantooruren (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur)
Je kunt een storing via het Selfservice Portal, telefonisch of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in jouw gebouw. Je melding wordt direct opgepakt. 

Na kantooruren en in het weekend
Je kunt een storing via het Selfservice Portal of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt. Je melding wordt de eerstvolgende werkdag direct opgepakt.

Storingen en onderhoud

Informatie over ICT storingen en onderhoud vind je op de Meldingenpagina van ICT.

Contactgegevens

 

 

Applied Sciences

Van der Maasweg 9 (hoofdingang)
2629 HZ Delft
ServicepuntTNW@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89806 (kies 1)

Het Servicepunt voor gebouw: 50 / 58



Civiele Techniek

Stevinweg 1 (begane grond)
2628 CN Delft 
ServicepuntCiTG@tudelft.nl 
+31 (0)15 27 89802

Het Servicepunt voor gebouw: 23 / 26

Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica, gebouw 28

Van Mourik Broekmanweg 6
2628 XE Delft
ServicepuntEWI28@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89818

Het Servicepunt voor gebouw: 28

Luchtvaart- en Ruimtevaart techniek

Kluyverweg 1 (ontvangsthal hoogbouw)
2629 HS Delft
ServicepuntLR@tudelft.nl 
+31 (0)15 27 89804

Het Servicepunt voor gebouw: 60 / 61 / 62 / 63 / 64 / 66 / 188  

Techniek, Bestuur en Management (OTBM)

Jaffalaan 5 (hoofdingang)
2628 BX Delft
ServicepuntOTBM@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89801

Het Servicepunt voor gebouw: 30a / 30b / 30c / 31  

TU Library

Prometheusplein 1 (hoofdingang)
2628 ZC  Delft
Servicepunt-LIB@tudelft.nl 
+31 (0)15 27 89800 

Het Servicepunt voor gebouw: 20 / 21

Bouwkunde

Julianalaan 134 (hoofdingang)
2628 BL  Delft
ServicepuntBK@tudelft.nl 
+31 (0)15 27 89805

Het Servicepunt voor gebouw: 2c / 3 / 5 / 6 / 8 / 15

Electrotechniek, Wiskunde en Informatica

Mekelweg 4 + 6 (hoofdingang)
2628 CD Delft 
ServicepuntEWI@tudelft.nl 
+31 (0)15 27 89803

Het Servicepunt voor gebouw: 35 / 36 / 37 / 38

Industrieel Ontwerpen

Landbergstraat 15 (hoofdingang)
2628 CE Delft
ServicepuntIO@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89807

Het Servicepunt voor gebouw: 32 / 32a

Pulse

Landbergstraat 19
2628 CE  Delft
Servicepunt-pulse@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89830

Het Servicepunt voor gebouw: 33a

Technische Natuurwetenschappen

Lorentzweg 1 (hoofdingang)
2628 CJ Delft
ServicepuntTNW@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89806 (kies 2)

Het Servicepunt voor gebouw: 12 / 22 

Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek en Technische Materiaal-wetenschappen (3mE)

Mekelweg 2 (begane grond hal)
2628 CD  Delft
Servicepunt3ME@tudelft.nl
+ 31 (0)15 27 89809

Het Servicepunt voor gebouw: 34 / 34a / 34b / 43 / 45  
 
 

Openingstijden

Openingstijden algemeen
Maandag t/m vrijdag:  08:00 uur - 22:00 uur (met uitzondering van 3mE: 08:00 - 17:30 uur, CiTG: 08:00 - 23:00 uur en TNW: 08:00 - 20:00 uur).

Openingstijden Servicepunt Library en Servicepunt Pulse
Maandag t/m zondag: 08:00 uur - 00:00 uur.

Tijdens tentamenperiodes of vakanties kunnen de openingstijden afwijken. Voor de Library vind je dit op deze pagina.

Diensten

Je vindt de diensten voor de gehele campus terug in de producten- en dienstencatalogus van ICT & FM.  

Studenten kunnen voor O&S diensten bij het Servicepunt op de faculteit terecht voor:

  • alle vragen met betrekking tot het rooster
  • een afspraak te maken bij de studieadviseur (m.u.v. CiTG en LR)
  • de examenaanvraagformulieren in te leveren
  • de verklaringen op te halen (m.u.v. EWI)
  • de cijferbriefjes in te leveren
  • gewaarmerkte cijferlijsten uit te draaien
  • een collegezaal te reserveren om af te studeren