Servicepunt
Het Selfservice portal en de servicepunten leveren de eerstelijnsservice op het gebied van CRE&FM (Campus and Real Estate & Facility Management), ICT (Informatie en Communicatie Technologie), O&S (Onderwijs & Studentzaken) en HR (Human Resources).
Medewerkers, studenten en bezoekers kunnen voor een breed scala aan diensten bij een Servicepunt terecht. Alle informatie over producten en diensten is terug te vinden op het Selfservice Portal. Daar kun je diensten en producten aanvragen of digitaal een vraag indienen bij de Servicedesk. Daarnaast hebben alle faculteiten en de TU Library een eigen Servicepunt. Zo is er altijd een Servicepunt bij je in de buurt.
Heb je vragen of ben je op zoek naar informatie? Ga naar het Selfservice Portal of het Servicepunt in jouw gebouw.
Storing melden?
Tijdens kantooruren (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur)
Je kunt een storing via het Selfservice Portal, telefonisch of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in jouw gebouw. Je melding wordt direct opgepakt.
Na kantooruren en in het weekend
Je kunt een storing via het Selfservice Portal of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt. Je melding wordt de eerstvolgende werkdag direct opgepakt.

Storingen en onderhoud
Informatie over ICT storingen en onderhoud vind je op de Meldingenpagina van ICT.
Applied Sciences
Van der Maasweg 9 (hoofdingang)2629 HZ Delft
Servicepunt-TNW@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89806 (kies 1)
Het Servicepunt voor gebouw: 50 / 58
Bouwkunde
Julianalaan 134 (hoofdingang)2628 BL Delft
Servicepunt-BK@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89805
Het Servicepunt voor gebouw: 2c / 3 / 5 / 6 / 8 / 15
Civiele Techniek
Stevinweg 1 (begane grond)2628 CN Delft
Servicepunt-CiTG@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89802
Het Servicepunt voor gebouw: 23 / 26
ECHO
van Mourik Broekmanweg 52628XE Delft
Servicepunt-echo@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89820
Het Servicepunt voor gebouw: 29
Electrotechniek, Wiskunde en Informatica
Mekelweg 4 + 6 (hoofdingang)2628 CD Delft
Servicepunt-EWI@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89803
Het Servicepunt voor gebouw: 35 / 36 / 37 / 38
Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica, gebouw 28
Van Mourik Broekmanweg 62628 XE Delft
ServicepuntEWI28@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89818
Het Servicepunt voor gebouw: 28
Industrieel Ontwerpen
Landbergstraat 15 (hoofdingang)2628 CE Delft
Servicepunt-IO@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89807
Het Servicepunt voor gebouw: 32 / 32a
Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek
Kluyverweg 1 (ontvangsthal hoogbouw)2629 HS Delft
Servicepunt-LR@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89804
Het Servicepunt voor gebouw: 60 / 61 / 62 / 63 / 64 / 66 / 188
Pulse
Landbergstraat 192628 CE Delft
Servicepunt-pulse@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89830
Het Servicepunt voor gebouw: 33a
Techniek, Bestuur en Management (OTBM)
Jaffalaan 5 (hoofdingang)2628 BX Delft
Servicepunt-OTBM@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89801
Het Servicepunt voor gebouw: 30a / 30b / 30c / 31
Technische Natuurwetenschappen
Lorentzweg 1 (hoofdingang)2628 CJ Delft
Servicepunt-TNW@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89806 (kies 2)
Het Servicepunt voor gebouw: 12 / 22
TU Library
Prometheusplein 1 (hoofdingang)2628 ZC Delft
Servicepunt-LIB@tudelft.nl
+31 (0)15 27 89800
Het Servicepunt voor gebouw: 20 / 21
Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek en Technische Materiaal-wetenschappen (3mE)
Mekelweg 2 (begane grond hal)2628 CD Delft
Servicepunt-3ME@tudelft.nl
+ 31 (0)15 27 89809
Het Servicepunt voor gebouw: 34 / 34a / 34b / 43 / 45
Openingstijden
Openingstijden algemeen
Maandag t/m vrijdag: 08:00 uur - 22:00 uur (met uitzondering van 3mE: 08:00 - 17:30 uur, CiTG: 08:00 - 23:00 uur en TNW: 08:00 - 20:00 uur).
Openingstijden Servicepunt Library en Servicepunt Pulse en Servicepunt ECHO
Maandag t/m zondag: 08:00 uur - 00:00 uur.
Tijdens tentamenperiodes of vakanties kunnen de openingstijden afwijken. Voor de Library vind je dit op deze pagina.
Diensten
Je vindt de diensten voor de gehele campus terug in de producten- en dienstencatalogus van ICT & FM.
Studenten kunnen voor O&S diensten bij het Servicepunt op de faculteit terecht voor:
- alle vragen met betrekking tot het rooster
- een afspraak te maken bij de studieadviseur (m.u.v. CiTG en LR)
- de examenaanvraagformulieren in te leveren
- de verklaringen op te halen (m.u.v. EWI)
- de cijferbriefjes in te leveren
- gewaarmerkte cijferlijsten uit te draaien
- een collegezaal te reserveren om af te studeren