Je kunt nu je herinschrijving en betaling regelen voor het nieuwe academisch jaar.

LET OP 

Heb je inlogproblemen bij Studielink?

Studielink is recentelijk vernieuwd. Dat betekent dat je jouw account opnieuw moet activeren.
Log je in zonder DigiD maak dan geen nieuw account aan. Dit zal ertoe leiden dat beide accounts geblokkeerd worden.

Heb je vragen? Check de VRAAGBAAK van Studielink.

Digitale (incasso) machtiging

Zodra je een verzoek tot (her) inschrijving via Studielink hebt gedaan en je wilt een digitale (incasso)machtiging afgeven, dan kun je na enkele minuten je actie in Studielink vervolgen. Check regelmatig via de Homepagina van Studelink of je je betaalgegevens kunt invoeren. Controleer daarnaast regelmatig je TU e-mailadres, je Studielink e-mailadres en je spamfolder.

Heb je geen mail ontvangen over de betaling van het collegegeld?

Zie onze website welke situatie op jou van toepassing is.

Heb je vragen? Check onze FAQ.