Betaling en levering

Betalingsmogelijkheden

Vooruitbetaling via bank/giro:
Indien de deelnemer kiest voor vooruitbetaling, dan dient hij het verschuldigde bedrag over te maken onder vermelding van het referentienummer van de bestelling. Dit referentienummer krijgt de deelnemer per email toegestuurd. De order wordt in behandeling genomen zodra de betaling door Computacenter is ontvangen. Bestellingen waarvan de betaling na 7 dagen niet is ontvangen, wordt geannuleerd. Deze betaalmethode is beschikbaar voor betalingen uit het buitenland. De SWIFT- en IBAN-code van Computacenter worden standaard vermeld op de website.

Buitenlandse betalingen kunnen alleen worden gedaan vanaf rekeningen met een Nederlands/Europees IBAN rekeningnummer

iDeal
Bij het afrekenen van de bestelling kan de deelnemer aangeven dat hij met iDeal wil betalen. De deelnemer selecteert zijn bank. Vervolgens wordt  hij doorgeleid naar zijn eigen bank alwaar de betaalopdracht klaar staat. De bank vraagt een aantal gegevens en autorisatie van de betaling. iDeal betaling kan met ABN AMRO, Fortis, ING en Rabobank.

Levering

De laptop wordt alleen binnen Nederland bezorgd op het ingevoerde huisadres. Dit is gratis.

Dead on Arrival
Indien een artikel defect uit de doos komt is het zaak dat je dit per mail meldt via webshop@computacenter.nl. Hier zal de passende informatie worden verstrekt en indien nodig de benodigde retour procedure worden gestart.

Indien het artikel terug naar de fabrikant HP dient te worden gestuurd is er de gelegenheid om elke dinsdag en donderdag tussen 10:00 en 11:00 uur je systeem af te geven bij de Student IT Desk op de Cornelis Drebbelweg 5 in Delft. De medewerker van Computacenter zal dan aanwezig zijn om je systeem in ontvangst te nemen. Zorg ervoor dat je ook je aankoopbewijs en het “Autorisatieformulier van HP” mee neemt. Zonder ingevuld en door HP goedgekeurd HP Autorisatie formulier zal je laptop niet worden aangenomen.